Informacje ogólne

Radny miasta Lubartów

Klub: Wspólny Lubartów
Data i miejsce urodzenia: 1977-06-02, Lubartów
Wykształcenie: wyższe
Miejsce pracy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, Prezes Zarządu

Funkcje i komisje: kadencja 2018–2023

Wygrana w wyborach: wybory samorządowe 2018
Liczba głosów: 382 (17,77%)
Okręg: nr 3

Dyżur radnego:
Biuro Rady Miasta, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów
Kontakt:
mikull@wp.pl
81-85-44-615

Biografia

Rekordy 1–10 z 10
pokaż  5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie
Doświadczenie zawodowe Doświadczenie na funkcji
od 17.11.2018
Rada Miasta Lubartów, radny źródło

Oficjalna Strona Państwowej Komisji Wyborczej

wybory2018.pkw.gov.pl

od 17.11.2018
Komisja Planowania Przestrzennego i Budownictwa źródło
od 17.11.2018
Komisja Budżetowa i Inicjatyw Gospodarczych, wiceprzewodniczący źródło
od 17.11.2018
Wspólny Lubartów źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
radny źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Wspólny Lubartów źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Statutowa, członek źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Planowania Przestrzennego i Budownictwa, członek źródło
16.11.2014 – 16.11.2018
Komisja Budżetowa i Inicjatyw Gospodarczych, członek źródło
brak informacji
Rada Miasta Lubartów, kandydat na stanowisko radnego, liczba głosów: 382, procent głosów: 18, wybrany źródło

Oficjalna Strona Państwowej Komisji Wyborczej

wybory2018.pkw.gov.pl

pokaż  5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie

Głosowania

Obecność na głosowaniach

Obecność
219
Nieobecność
13

Oddane głosy

Za
150
Przeciw
44
Wstrzymał się
25
Głos nieoddany
0
Nieobecny
13
Filtruj wyniki

Tagi

Zobacz pozostałe
Zwiń

Sesje

Zobacz pozostałe
Zwiń

Głos

Filtruj
Przefiltrowane przez:
Głosowania 1–10 z 232
pokaż  5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Lp. Data Tytuł Wynik Głos
1. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/239/2021 — Uchwała NR XXXIII/239/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie zmian w budżecie na 2021 rok Uchwalono
budżet
2. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/238/2021 — Uchwała NR XXXIII/238/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Uchwalono
finanse
3. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/237/2021 — Uchwała NR XXXIII/237/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie określenia trybu prac nad projektem uchwały budżetowe Uchwalono
budżet
4. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/236/2021 — Uchwała NR XXXIII/236/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie nadania nazwy dla Parku Miejskiego w Lubartowie Uchwalono
nieruchomości
5. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/235/2021 — Uchwała NR XXXIII/235/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działki nr 1, położonej przy ul. Lubelskiej w Lubartowie, w obrębie 10 — Lubelska, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat Uchwalono
nieruchomości
6. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/234/2021 — Uchwała NR XXXIII/234/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działek nr 257 i nr 279, położonych przy ul. Hubalczyków w Lubartowie, w obrębie 1 — Wincentów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat Uchwalono
nieruchomości
7. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/233/2021 — Uchwała NR XXXIII/233/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działki nr 146/26, położonej przy ul. Kombatantów w Lubartowie, w obrębie 1 — Wincentów, z dotychczasowym dzierżawcą na czas oznaczony do 3 lat Uchwalono
nieruchomości
8. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/232/2021 — Uchwała NR XXXIII/232/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działek nr 472 i nr 473/1, położonych w Nowodworze, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat Uchwalono
nieruchomości
9. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/231/2021 — Uchwała NR XXXIII/231/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu części działki nr 195/2, położonej przy ul. Rynek l w Lubartowie, w obrębie 7-Śródmieście, z dotychczasowym najemcą, na czas oznaczony do 3 lat Uchwalono
nieruchomości
10. Sesja nr 33 z dnia
2021-08-30
Uchwała nr XXXIII/229/2021 — Uchwała NR XXXIII/229/2021 z dnia 30 sierpnia 2021 roku — w sprawie przyjęcia projektu zmian do uchwały Nr IX/70/2019 Rady Miasta Lubartów w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków z dnia 12 lipca 2019 r. Uchwalono
spółki woda i ścieki
pokaż  5 / 10 / 20 / 50 / wszystkie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Ostatnia aktywność

2020-10-20

zapytanie

Jaka była wysokość budżetu (funduszu płac) w 2018 r., jaka była jego wysokość w 2019 r, jakie było założenie na 2020 r.? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy w przypadku zwolnionych pracowników z Urzędu Miasta podczas kadencji Krzysztofa Paśnika sąd nakazał wypłatę zaległego wynagrodzenia oraz przywrócenie ich na poprzednie stanowisko? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Jakie koszty zatrudnienia wygenerowały osoby, które zostały przyjęte po 2018 r. (osoby, które wcześniej nie były zatrudnione)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy w Urzędzie Miasta zostały zatrudnione osoby, które wcześniej pracowały w innych urzędach(jeżeli tak to jakich)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Ile zostało zatrudnionych nowych osób po październiku 2018 roku w Urzędzie Miasta (osoby, które wcześniej nie były zatrudnione)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy zwolnieni pracownicy w trakcie kadencji Krzysztofa Paśnika byli członkami organizacji związkowych, jeżeli tak to jakich i jakie pełnili w nich funkcje? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy od października 2018 roku w Urzędzie Miasta zostali zatrudnieni nowi pracownicy (osoby, które wcześniej nie były zatrudnione)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Ilu było pracowników Urzędu Miasta w trakcie kadencji burmistrza Krzysztofa Paśnika, którzy skutecznie odwołali się do sądu pracy? — Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

interpelacja

Podczas sesji w dn. 29 września 2020 radni nie otrzymali informacji m.in. z jakich ubezpieczeń pochodzi kwota w wysokości 85800, 00 zł, dlatego żądam odpowiedzi na interpelację: dlaczego środki z ubezpieczenia zgodnie z pismem PKS.0003.6.2020 wydane zostały na „przeprowadzenie zabiegów konserwacyjnych związanych z renowacją murawy boiska"? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy aktualnie toczą się jakieś postępowania przed sądem pracy zainicjowane przez obecnych lub byłych pracowników Urzędu Miasta? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

.Jeżeli przed sądem pracy toczą się postępowania zainicjowane przez obecnych lub byłych pracowników, to o co oskarżają swojego byłego pracodawcę byli lub obecni pracownicy (np. o mobbing)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

interpelacja

Podczas sesji w dn. 29 września 2020 radni nie otrzymali informacji m.in. z jakich ubezpieczeń pochodzi kwota w wysokości 85800, OO zł , dlatego żądam odpowiedzi na interpelację: dlaczego środki z ubezpieczenia zgodnie z pismem PKS.0003.6.2020 wydane zostały na „wymianę elementów systemu nawadniania murawy"? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy osoby zatrudniane w Urzędzie Miasta przez burmistrza Krzysztofa Paśnika, w dniu ich zatrudnienia nie były już członkami Polskiego Stronnictwa Ludowego? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

interpelacja

Podczas sesji w dn. 29 września 2020 radni nie otrzymali informacji na co została wydana kwota w wysokości 85 800,00 zł, dlatego żądam odpowiedzi na interpelację, jakie dokładnie powstały uszkodzenia w związku z opadem deszczu w dniu 24 czerwca 2020 r? żądam dokładnego wskazania wszystkich uszkodzeń. Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy pracownicy Urzędu Miasta (byli lub obecni) przed sądem pracy żądają za niewłaściwe ich zdaniem postępowanie burmistrza Krzysztofa Paśnika zadośćuczynienia, jeżeli tak to w jakiej wysokości? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

interpelacja

Podczas sesji w dn. 29 września 2020 radni nie otrzymali informacji na co została wydana kwota w wysokości 85800, 00 zł, dlatego żądam odpowiedzi na interpelację jak wycenione zostały powstałe szkody oraz żądam załączenia do odpowiedzi na interpelację protokół u sporządzonego przez rzeczoznawcę firmy ubezpieczeniowej. Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy pracownicy Urzędu Miasta zwolnieni w trakcie kadencji burmistrza Krzysztofa Paśnika skutecznie odwołali się do sądu pracy? — Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Podczas sesji w dn. 29 września 2020 radni nie otrzymali informacji z jakich ubezpieczeń pochodzi kwota w wysokości 85800, 00 zł, dlatego żądam odpowiedzi na interpelację: czy ubezpieczenie, z którego pochodzi odszkodowanie opłacił wykonawca felernej inwestycji przy ul. Parkowej, czy też koszty ubezpieczenia poniósł Urząd Miasta? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

2020-10-20

zapytanie

Czy pracownicy zwolnieni z Urzędu Miasta W trakcie kadencji burmistrza Krzysztofa Paśnika byli chronieni (np. czy W chwili rozwiązania umowy przebywali na zwolnieniu lekarskim)? Odpowiedź Burmistrza w załączeniu.

Zobacz pozostałe
Zwiń

Deklaracje

Dodaj deklarację polityka

Nie dodano jeszcze żadnej deklaracji.

Oświadczenia majątkowe