Poradnik interesanta – jak załatwić sprawę

2023-07-11

Idzie człowiek ulicą, a tam... nie ma drzewa.                                                                                                                                                                   Kontynuujemy nasz cykl #BIPdokawy, bo wiemy, że na naszej stronie mieszkańcy poszukują nie tylko danych, dotyczących pracy Rady Miasta. 
Oprócz tego, zgodnie z naszym zobowiązaniem w konkursie o wsparcie lokalnych działań strażniczych w Polsce organizowanym przez Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca we współpracy z Siecią Obywatelską Watchdog Polska, będziemy popularyzować treści, do których mieszkańcom trudno dotrzeć, albo z braku publikacji, albo braku umiejętności posługiwania się stroną Biuletynu Informacji Publicznej. 

 

W poradniku interesanta, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubartów, znajdziemy dwa rekordy, dotyczące wycinki drzew:

- Znak dokumentu: IM-K-7 Data utworzenia: 2021-04-20 Tytuł: Wydanie decyzji o zezwoleniu na usunięcie drzew

- Znak dokumentu: IM-K-4 Data utworzenia: 2021-04-20 Tytuł: Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa lub drzew w Lubartowie

https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=109 

Oba zawierają szczegółowe informacje, jak taka procedura wygląda, ile trwa i jakie są niezbędne dokumenty. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

 Nieprzypadkowo dzisiaj (11.07.2023) informujemy o tych sposobach załatwienia sprawy, ponieważ dowiedzieliśmy się w rozmowie telefonicznej, że wnioskodawczynią usunięcia drzewa przy ul. Bolesława Prusa była jedna z urzędniczek lubartowskiego ratusza. 

Dlatego wystąpiliśmy do Urzędu Miasta Lubartów z wnioskiem o przekazanie nam kopii całej dokumentacji w tej sprawie. Będziemy mogli pokazać, jak tę procedurę wykonuje się modelowo.