Poradnik interesanta – jak załatwić sprawę
Idzie człowiek ulicą, a tam... nie ma drzewa. Kontynuujemy nasz cykl #BIPdokawy, bo wiemy, że na naszej stronie mieszkańcy poszukują nie tylko danych, dotyczących pracy Rady Miasta.
Oprócz tego, zgodnie z naszym zobowiązaniem w konkursie o wsparcie lokalnych działań strażniczych w Polsce organizowanym przez Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca we współpracy z Siecią Obywatelską Watchdog Polska, będziemy popularyzować treści, do których mieszkańcom trudno dotrzeć, albo z braku publikacji, albo braku umiejętności posługiwania się stroną Biuletynu Informacji Publicznej.
W poradniku interesanta, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubartów, znajdziemy dwa rekordy, dotyczące wycinki drzew:
- Znak dokumentu: IM-K-7 Data utworzenia: 2021-04-20 Tytuł: Wydanie decyzji o zezwoleniu na usunięcie drzew
- Znak dokumentu: IM-K-4 Data utworzenia: 2021-04-20 Tytuł: Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa lub drzew w Lubartowie
https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=109
Oba zawierają szczegółowe informacje, jak taka procedura wygląda, ile trwa i jakie są niezbędne dokumenty. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
Nieprzypadkowo dzisiaj (11.07.2023) informujemy o tych sposobach załatwienia sprawy, ponieważ dowiedzieliśmy się w rozmowie telefonicznej, że wnioskodawczynią usunięcia drzewa przy ul. Bolesława Prusa była jedna z urzędniczek lubartowskiego ratusza.
Dlatego wystąpiliśmy do Urzędu Miasta Lubartów z wnioskiem o przekazanie nam kopii całej dokumentacji w tej sprawie. Będziemy mogli pokazać, jak tę procedurę wykonuje się modelowo.